Friday, March 11, 2011

Breaking News! Gempa bumi 8.9 magnitude dan tsunami di Jepun


Breaking news.

Gempa bumi 8.9 magnitude awal pagi tadi dah menyebabkan amaran tsunami dikeluarkan di Jepun dan negara sekitar. Tak lama lepas tu, utara Jepun dilanda tsunami berukuran 10 meter. Gua tengok live kat AlJazeera tadi. Ya Allah besar sungguh dugaanMu terhadap mereka yang berada di Jepun. Hanya mampu menitipkan doa untuk mereka yang berada di sana.

6 comments:

.:padie_eyla:. said...

lambat baru tahuu. -.- harap2 semua okei.

♥ LT Gadis Senjakala ♥ said...

mudah mudahan:) amin

uMie_cHan said...

moga M'SIA slamat dr tsunami...
amin~~~

hans said...

aku kesian weih dengan diorang
mula2 gempa
lepas tu tsunami
skrg nuclear plak
adoi

cikceriacorner said...

takziah utk jepun..

bersyukur tggal di malaysia..

Dda Ly said...

jom sama² doakan agar semua rakyat malaysia terselamat...

p/s : header kamu tuh, sekali pandang mcm org tengah cheerleading..hihi

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...